קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

שרימפס שום חריף 4 דקות

שרימפס שום חריף 4 דקות
מתכון זה משמש 8. צופה בדמות שלך? לאיש המערות הזה, ללא גלוטן, ללא חלב ויש בו בסה"כ : 52 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 78 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. צאו לחנות ואספו פתיתי פלפל, שמן זית כתית מעולה, גרידת לימון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 17 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 34%. ציון זה הוא רע למדי. נסו שרימפס שום דבש 20 דקות + תפריט שבועי, לינגוויני שרימפס 15 דקות עם רוטב חמאת שום לימון, ו שרימפס שום חריף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת, שום, פתיתי פלפל אדום ושרימפס. מתבלים בתיבול גריל או מלח ופלפל ומבשלים שרימפס 3 דקות או עד שהם רק ורודים. זורקים עם גרידת לימון, מיץ ופטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
תיבול גרילתיבול גריל
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
שרימפסשרימפס
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
3
מוציאים שרימפס לפלטת הגשה ומשאירים את שיני השום בתבנית.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן זה קופץ מהכוס-אננס, פסיפלורה, אשכולית וליצ ' י כולם בולטים מאוד באף. החיך מציע פירות שופעים יותר וחומציות בהירה עם תווים של טארט לימון שמנת, גויאבה ומשמש בגימור רענן ונקי.