קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות28
מגזין

תאילנדי בזיליקום טופו חסה כוסות

תאילנדי בזיליקום טופו חסה כוסות
המתכון תאילנדי בזיליקום טופו חסה כוסות יכול לספק שלך אסיה השתוקקות בערך 3 שעות ו -15 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 15 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 267 קלוריות. מתאים ל-12 ומחירו 2 מנות.3 דולר למנה. אם יש לכם קשיו, שמן שומשום, בזיליקום תאילנדי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקשיו אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם תפוחים אפויים עם חמוציות וקשיו כמו קינוח. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 75%. הציון הזה מוצק. נסו ליים חריף וטופו עשב בכוסות חסה, כוסות חסה עוף תאילנדי, ו עטיפת חסה טופו תאילנדית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הפלפלים ואת חומץ יין אורז ומרינדה במשך שעה 1 עד יום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
פלפלפלפל
2
בתנור הולנדי בעל תחתית כבדה על אש בינונית מוסיפים את שמני הירקות והשומשום.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
זרעי שומשוםזרעי שומשום
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את שאלוט, שום וג ' ינג ' ר ומטגנים במשך 10 דקות, תוך ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע צריבה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
מוסיפים את הטופו על ידי התפוררות לחתיכות קטנות ומקפיצים עוד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טופוטופו
5
בינתיים מקציפים יחד את הרוטב החם, המלח, רוטב הדגים, החומץ, הסוכר, רוטב הסויה והויסין ומוסיפים לטופו. מבשלים עד שהרוטב מסמיך, 10 עד 15 דקות. מכבים את האש ומוסיפים את הבזיליקום התאילנדי הקצוץ. טועמים ומתאימים את התיבול, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
בזיליקום תאילנדיבזיליקום תאילנדי
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטברוטב
סוכרסוכר
מלחמלח
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
להגשה, כף את תערובת הטופו על חתיכת חסה ומעליה פלפלים כבושים, קשיו, בצל ירוק, בזיליקום השיפונדה התאילנדי וכמה נקודות רוטב שזיפים. לקבלת חום נוסף, להוסיף כמה טיפות של רוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שזיפיםרוטב שזיפים
בזיליקום תאילנדיבזיליקום תאילנדי
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
קשיוקשיו
חסהחסה
פלפליםפלפלים
טופוטופו

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו, קצוץ בערךקשיו, קצוץ בערך4חבילותטופו מוצק במיוחד, לחוץ על מתלה חוט לפחות 1 שעה ועד 24טופו מוצק במיוחד, לחוץ על מתלה חוט לפחות 1 שעה ועד 242(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים4ציפורןשום, טחוןשום, טחון3(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב חריף אסייתי, כגון Srirachaרוטב חריף אסייתי, כגון Sriracha3עץירוק עלה חסה, ניקה ו trimmedירוק עלה חסה, ניקה ו trimmed12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב שזיפים, להגשהרוטב שזיפים, להגשה2פלפלים אדומים, חתוכים לקוביותפלפלים אדומים, חתוכים לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום תאילנדי, לחתוך בchifponadeבזיליקום תאילנדי, לחתוך בchifponade3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום תאילנדי, קצוץבזיליקום תאילנדי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מסה שנין בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -9 דולר.
מסה שנין בלאן
מסה שנין בלאן
החיבור שנין בלאן הוא תערובת לבנה בינונית העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, שנין בלאן. השנין בלאן מעניק ליינות את סלט הפירות, ניחוחות הגויאבה והמלון וחומציות מרעננת. כמה שקר סור על פחות במשך כמה חודשים מוסיף המורכבות והגוף. נגיעה של ויוניה ארומטית משלימה את מבנה הפרי בכמה רמזים פרחוניים. היין מושלם בפני עצמו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות מתוקות וסלטים בקיץ.תערובת: 87% שנין בלאן, 13% ויוניה