קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

תבשיל טונה מצופה גבינה

תבשיל טונה מצופה גבינה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? תבשיל טונה מצופה גבינה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 688 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור סתיו. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, בצל, אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו המבורגר טונה מצופה גבינה, תבשיל עוף וגבינה מצופה ביסקוויט, ו תבשיל הטונה של אוהבי הגבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.