קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות7
ציון בריאות10
מגזין

תבשיל שרימפס קריאולי

תבשיל שרימפס קריאולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל תבשיל שרימפס קריאולי. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 80 קלוריות. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך פלפל טחון, סלרי, טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 47%. מתכונים דומים: שרימפס קריאולי ונזיד נקניק, תבשיל דגים קריאולי חצוף, ו שרימפס קריאולי.

הוראות

1
מעיל תנור הולנדי עם ספריי בישול; להוסיף שמן.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מניחים מעל חום בינוני גבוה עד חם.
3
מוסיפים בצל ו 4 מרכיבים הבאים, ומבשלים, ערבוב כל הזמן, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים יין ועגבניות. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ייןיין
5
מוסיפים שרימפס הליבוט לתנור ההולנדי. מכסים ומבשלים 5 דקות נוספות או עד שרימפס להפוך פתיתי ורוד ודגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
שרימפסשרימפס
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.