קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

תפוח-עוגת אוכמניות עם "עלים בסתיו" Pate Brisee

תפוח-עוגת אוכמניות עם
פאי תפוח-אוכמניות עם "עלים בסתיו" פטה בריסי עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 205 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 19 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם מלטש סוכר, עלים בסתיו " פטה בריזי, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו פאי תפוחים קלאסי עם קרום פטה בריזה הפאי הטוב ביותר בייקוף 20, פטה בריסי, גאלט ופאי ידיים, ו ליפול עליהם עלים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Larroque בורדו Superieur עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק