קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות48
מגזין

תפוחי האדמה הקלויים של טד

תפוחי האדמה הקלויים של טד
תפוחי האדמה הקלויים של טד יכולים להיות מתכון טוב להרחיב רפרטואר צלחת הצד שלך. מנה אחת מכילה 161 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 192 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. אם יש לכם שיני שום, עשבי תיבול, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי feeds.epicurious.com. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה נהדר. נסו טנדרלוין הודו צלוי בעשב עם מנגו, ליים וג'ינג'ר ותפוחי אדמה מתוקים קלויים, מרק שום צלוי עם תפוחי אדמה צלויים ברוזמרין, ו תפוחי אדמה קלויים אדומים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 ° F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים עשבי תיבול, שום, תפוחי אדמה, ושמן בקערה גדולה; מתבלים במלח ופלפל וזורקים למעיל. מחלקים בין 2 גליונות אפייה גדולים rimmed וצלי, זורק מדי פעם, עד תפוחי אדמה רכים וזהב, 45-55 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה