קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות7
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טורטליני שכבתי

סלט טורטליני שכבתי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט טורטליני שכבתי. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לכם סוכר, מלח, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכונים דומים: סלט תרד עם שכבות, סלט Veggie Tortellini שכבתי, ו סלט עוף טורטליני פסטו שכבתי.

הוראות

1
עבור ההלבשה, מניחים את שמונת המרכיבים הראשונים בבלנדר. לכסות ולעבד עד מעורבב; תהליך 1-2 דקות יותר או עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
קוק טורטליני על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כפית אגוז מוסקט טחון או מגורר טרי1/4 כפית אגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
3
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
4
בקערת זכוכית גדולה, שכבת הכרוב, תרד וטורטליני. למעלה עם גבינת מוצרלה, עגבניות, בצל, בייקון וגבינה פטה. מכסים ומקררים לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
1/4 כפית אגוז מוסקט טחון או מגורר טרי1/4 כפית אגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ל-1 אננסל-1 אננס
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
2 כפות וויסקי מחית חמוצה2 כפות וויסקי מחית חמוצה
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
5
טפטוף עם רוטב; לזרוק מעיל.

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץתרד טרי לתינוקתרד טרי לתינוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי8רצועות בייקון, מבושל ומתפורררצועות בייקון, מבושל ומתפורר0(יכול להיות או להרחיק)שמיר עשבשמיר עשב0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק חלק-גבינת מוצרלה רזה, קוביותבלוק חלק-גבינת מוצרלה רזה, קוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגוררכרוב אדום מגורר1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מקוררת גבינה tortelliniחבילה מקוררת גבינה tortellini0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס