קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות79
מגזין

Bouillabaisse עם רויל ושום טוסט

Bouillabaisse עם רויל ושום טוסט
Bouillabaisse עם Rouille ו טוסטים שום יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 456 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם ציפורן שום, כרישה, מלאי דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הטוסט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת טוסט קינמון {חלב חינם} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 92% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: מרק דגים עם רוויל חריף, קיץ בויאבז עם סמוקי רויל, ו בית ספר לבישול: בויאבז עם פלפל אדום רויל.

הוראות

1
שמן חום בסיר כבד גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל; מתבלים במלח ופלפל. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד בצל רך וזהוב בהיר, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף כרישה, הבא 5 מרכיבים, ו 1 כפית. מלח. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף יין; לבשל עד מופחת בחצי, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף מלאי. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, בעדינות ומבשלים במשך 15 דקות.מרק העונה לפי הטעם עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום; להשליך זרעי טימין ומפרץ leaves.DO קדימה: מרק יכול להיעשות 1 יום קדימה.
מרכיבים שתצטרך
7
תן מגניב מעט; צמרמורת, חשוף, עד קר. כיסוי; לשמור מקורר.אם מקורר, לחמם מרק bouillabaisse; לכסות ולהניח בצד.בינתיים, מניחים שמן בסיר גדול מספיק כדי להחזיק את כל המולים; לחמם על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים פתיתי שום ופלפל אדום; לבשל, ערבוב כל הזמן, עד רוחש אבל לא חום, 1015 שניות.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף מולים, להגביר את החום גבוה, ומערבבים עד מצופה שווה.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף פרנו; לכסות סיר. מולים קיטור, ערבוב פעם או פעמיים, עד שהם פותחים, 710 דקות (בהתאם לגודל של סיר; להשליך כל מולים שאינם פתוחים). מערבבים פטרוזיליה מרק בויאבז חם. מצקת מולים ומרק לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם rouille וטוסט שום (rouille ניתן להוסיף מרק ולהפיץ על טוסט).
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי0(יכול להיות או להרחיק)(או יותר) פלפל קאיין(או יותר) פלפל קאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות2בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי דגים (לחץ על מתכון) או מרק עוף דל נתרןמלאי דגים (לחץ על מתכון) או מרק עוף דל נתרן3(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפותפטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפות1גדולשן שום, פרוסשן שום, פרוס2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון6שיני שום, פרוסותשיני שום, פרוסות11 קילו קישואים,מלח כשר ועוד לתיבולמלח כשר ועוד לתיבול8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה, לבן וחיוור חלקים ירוקים בלבד, פרוס דק (עלכרישה, לבן וחיוור חלקים ירוקים בלבד, פרוס דק (על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(או יותר) מיץ לימון טרי(או יותר) מיץ לימון טרי3קילוגרםמולים, שפשף, debeardedמולים, שפשף, debearded1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרנו או ליקר אחר בטעם אניספרנו או ליקר אחר בטעם אניס1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1גדולפלפל אדום צ'ארד קלוי, קלופים, קצוץ גספלפל אדום צ'ארד קלוי, קלופים, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן מתפורריםחוטי זעפרן מתפוררים12sprigsקורנית, קשורה בחבילהקורנית, קשורה בחבילה8ריבס, קצוץ טרי או קפואטוסט שוםטוסט שום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניה אדומה גדולה, קלופה, זורעת, חתוכה לקוביות (אודותעגבניה אדומה גדולה, קלופה, זורעת, חתוכה לקוביות (אודות