קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

Cajun Crawfish Cornbread

Cajun Crawfish Cornbread
המתכון לחם תירס Cajun Crawfish מוכן בערך 1 שעה ו 5 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 468 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן, מלח, פלפל חלפיניו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, פסטה Cajun Crawfish, ו ביצי סרטנים Cajun.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטן נהרות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.