קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ממרח חרדל חריף

ממרח חרדל חריף
ממרח חרדל חריף הוא מתכון דרומי שמגיש 8. לתבלין זה יש 61 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. תמורת 17 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם חמאה, מלח שום, רוטב פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 8% . ציון זה ניתן לשיפור. כריכי עוף כפרי עם ממרח חרדל מייפל , כריכי צ'דר עם חמוצים מהירים וממרח חרדל דבש , וסלט עוף חרדל חרדל דבש בייגלה עם רוטב חרדל דבש חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את כל החומרים עד לקבלת מרקם חלק.
ציוד שתשתמש בו
1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק1 שקית (14 אונקיות) קוקוס פתיתים ממותק
2
מגישים עם נקניקיות, ירקות, המבורגרים, עוף או סטייק. שומרים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ל-4 עלי בזיליקוםל-4 עלי בזיליקום
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
יכול) צ'ילי ירוק קצוץיכול) צ'ילי ירוק קצוץ
סינטה עליונה, חתוכה כנגד הגרגר על ההטיה לשמונה רצועות 1/8 אינץ' או אצבעותסינטה עליונה, חתוכה כנגד הגרגר על ההטיה לשמונה רצועות 1/8 אינץ' או אצבעות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מטבל עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV ONEHOPE Brut. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-20 דולר.
NV ONEHOPE ברוט
NV ONEHOPE ברוט
ONEHOPE קליפורניה ברוט שמפניה יין מבעבע בצבע בהיר ומציג ניחוחות של תפוח ירוק טרי ונקטרינה עם רמז של לחם אפוי טרי. פרי טרי, פריך ומסקרן המזכיר אפרסק עסיסי, פירות יער מתוקים ואגס נשארים על הצלחת, ומסיימים עם בועות קרמיות ומרעננות. ניתן לשלב את היין המבעבע ברוט זה עם מתאבנים, פירות ים, סושי כמו גם מגוון רחב של קינוחים וגבינות.