קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

Cheesy Crabmeat Bake

Cheesy Crabmeat Bake
קיטשי בשר סרטנים אופים דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 269 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו לבבות ארטישוק, מיץ לימון, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללא גלוטן חלב עוגות קוקוס בחינם כקינוח. נסו לאפות בשר סרטנים מיוחד, בשר סרטנים ואופים גבינת שמנת, ו Chayote גבינה לאפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעיל מחבת nonstick עם ספריי בישול; להוסיף 1 כף מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים מעל חום בינוני-גבוה עד שמרגרינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
3
מוסיפים 1/2 מרק כוס ופטריות; מבשלים מעל חום גבוה עד שהנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מרקמרק
4
הסר מהחום; מוסיפים בשר סרטנים, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
פלפלפלפל
מלחמלח
5
מערבבים קמח וחלב 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
6
מערבבים את החלב והמרק הנותרים בסיר; מוסיפים את תערובת הקמח. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן, עד עבה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
הסר מהחום; מערבבים בשמנת חמוצה והבא 3 מרכיבים. מערבבים בתערובת בשר סרטנים וארטישוק. כפית לתוך צלחת אפייה 2 ליטר רדודה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ארטישוקארטישוק
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מערבבים פירורי לחם, גבינת פרמזן, 2 כפיות מרגרינה ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
מרגרינהמרגרינה
פפריקהפפריקה
9
מפזרים מעל תערובת crabmeat.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
10
אופים, חשוף, ב 400 במשך 15 דקות או עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מרוקנים ומבותריםלבבות ארטישוק, מרוקנים ומבותרים2(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשים.פירורי לחם יבשים.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, לרבעיםפטריות טריות, לרבעים11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן, מחולק1% חלב דל שומן, מחולק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף ללא מלח נוסף, לא מדולל ומחולקשימורי מרק עוף ללא מלח נוסף, לא מדולל ומחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי, מנוקזבשר סרטנים טרי, מנוקז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה מופחתת קלוריותמרגרינה מופחתת קלוריות2(יכול להיות או להרחיק)מרגרינה מופחתת קלוריות, נמסהמרגרינה מופחתת קלוריות, נמסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאלטרנטיבי שמנת חמוצה ללא שומןאלטרנטיבי שמנת חמוצה ללא שומן1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס מגורר דק מופחת שומן גבינה שוויצרית1/4 כוס מגורר דק מופחת שומן גבינה שוויצרית

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היקב האן סנטה לוסיה Highlands שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.