קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

Cupcakes ליקר תפוזים

Cupcakes ליקר תפוזים
עוגיות ליקר תפוזים עשויות להיות הקינוח שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 419 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן למנה. מתאים ל-30 מנות. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם תמצית תפוזים, דבש, תמצית תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Cupcakes ליקר תפוזים, ליקר גודייבה עוגות שוקולד, ו עוגיות שוקולד סטאוט וליקר אייריש קרים.

הוראות

1
עבור הקאפקייקס: מחממים את התנור ל 350 מעלות f. קו מאפין פחים עם ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
2
במערבל לעמוד עם מצורף ההנעה, שמנת יחד את החמאה והסוכר. בקערה נפרדת, לטאטא יחד את חלב החמאה, תמצית וביצים. בקערה אחרת, לנפות את הקמח, אבקת אפייה וסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הליקר הכתום ואת גרידת התפוז.
מרכיבים שתצטרך
4
החלף את תערובת הביצים ואת תערובת הקמח לתוך חמאה וסוכר עד בשילוב טוב. הקפד לגרד את הצדדים של הקערה ולערבב היטב. כפית את התערובת לתוך קופסאות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עד שקיסם מוכנס למרכז הקאפקייקס יוצא נקי, כ -35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו להתקרר לחלוטין לפני הציפוי. בזמן שהקאפקייקס אופים, תכיני את הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
7
עבור ציפוי: לנצח את החמאה, דבש, תמצית תפוזים ומלח עד חלקה. ואז לאט להוסיף את אבקת סוכר, 1 כוס בכל פעם, אבקת קקאו, שמנת כבדה וליקר תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
8
מקררים את הציפוי עד שהקאפקייקס מקוררים, כ-30 דקות. תזגגי כל קאפקייק ותגישי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(4 מקלות) חמאה(4 מקלות) חמאה16(חוֹרֶף)(2 מקלות) חמאה(2 מקלות) חמאה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה2(יכול להיות או להרחיק)קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה2(חוֹרֶף)ליקר תפוזים (מומלץ: Grand Marnier)ליקר תפוזים (מומלץ: Grand Marnier)2תפוזים, מקונניםתפוזים, מקוננים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת סוכר, מחולקאבקת סוכר, מחולק1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק