קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות50
ציון בריאות2
מגזין

Fritters מלוח

Fritters מלוח
Fritters מלוח יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתכון טבעוני זה מגיש 50 . מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 38 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, פלפל, קמח בתוספת 1/2 כוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. נסו חזיר כפרי מלוח & כיסוני תירס, כיסוני תרד, איך להכין כיסוני תרד / palak pakoras, ו chickpea fritters, איך לעשות chickpea fritters / chana vadas (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב גדולה, להמיס שמרים במים חמים 1/2 כוס. לאחר 15 דקות, להוסיף עוד כוס מים חמים וקמח, ערבוב עם כף עץ או מרית גומי רק מספיק כדי לערבב בצק ללא לישה. מכסים את הקערה ומניחים בצד במקום חם לעלות במשך 2 או 3 שעות, או עד הוכפל בגודל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערת ערבובקערת ערבוב
מריתמרית
2
כאשר הבצק עלה, להמיס את המלח בכוס המים החמים הנותרים ולהוסיף, לערבב אותו לתוך הבצק עם הידיים. הבצק ייראה מרופט בהתחלה, אבל בהדרגה יהיה ליצור מרקם שמנת יותר, אם כי עדיין גושי. שימוש בידיים כמו משוט, לנצח את הבצק עד חלקה ואחידה במרקם. במידת הצורך, להכות עוד 1/2 כוס קמח. זה צריך להרגיש יותר כמו בלילה יבשה מאשר בצק לחם.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
3
הכה את pepperonata, ולאחר מכן להפריש תחת בד במשך 15 דקות.
4
במחבת גבוהה צדדית, מחממים את השמן ל 360 מעלות F. זרוק את הצלפים לתוך השמן. לאחר 30 שניות, להסיר ולהזמין את רוב צלפים משאיר כמה מאחור כדי טעם השמן. ידיים רטובות ולסחוט קצת בצק ביד 1, ולאחר מכן להעביר את הבצק ביד השנייה בזהירות טיפה אותו בשמן. עבודה בקבוצות כדי למנוע צפיפות במחבת והורדת הטמפרטורה של השמן.
מרכיבים שתצטרך
צלפיםצלפים
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
ברגע fritters הם חום זהוב, להפוך וחום בצד השני.
6
מגישים מיד, בעוד פריך וחם, עם צלפים שמורים.
מרכיבים שתצטרך
צלפיםצלפים
7
במחבת סאוט 12 עד 14 אינץ', מחממים 2 כפות שמן זית על חום גבוה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיף את הפלפלים ו לטגן על חום גבוה 4 דקות, עד השחמה בקצוות והתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
9
מוסיף את חומץ שרי ומלח ופלפל, לפי הטעם, להפחית את החום בינוני, ולהמשיך לבשל במשך 5 עד 7 דקות, עד פלפלים רכים. להתאים תיבול ולהניח בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץ שריחומץ שרי
תיבולתיבול
פלפליםפלפלים