קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

Havana Slow Cooker Pack Tenderloin

Havana Slow Cooker Pack Tenderloin
Havana Slow Cooker Pack Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 48 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 305 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. . אם יש לך חומץ יין, שום, תיבול גריל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת סירופ לימון עם פירות יער וקרם לימון כקינוח. 205 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 94%. נסו Havana Slow Cooker Pack Tenderloin, בשר חזיר מבושל איטי, ו בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסדרים פרוסות בצל בתחתית סיר איטי; למעלה עם בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מפזרים שום באופן שווה על בצל וחזיר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
חזירחזיר
3
יוצקים מיץ תפוזים, חומץ ומיץ לימון על בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
חזירחזיר
4
מפזרים כמון, תיבול גריל, מלח, פלפל אדום, עלי דפנה, וגרידת לימון על חזיר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
עלי דפנהעלי דפנה
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
כמוןכמון
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מכסים ומבשלים על נמוך עד חזיר הוא מאוד רך, 6 עד 7 שעות. כדי לשרת, לחתוך פילה לפרוסות 1 1/2 אינץ', לארגן על מגש, ולטפטף מיצים מעל.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Vina Cobos Bramare Uco עמק Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
אדום סגול עמוק. ניחוחות מורכבים של תבלינים ופירות: פירות יער אדומים טריים עם רמזים של סיגליות בשילוב עם תבלינים אפייה. חומציות תוססת וחיך בינוני אלגנטי עם מרקם משיי.