קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Jalapeno Hush Puppies

Jalapeno Hush Puppies
צריכים תוספת צמחונית לקטו אובו? Jalapeno Hush Puppies יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 170 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-15 גרם שומן. תמורת 10 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו חלב, מלח, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 12%, וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: גורי ג'לפנו הוש, גורי ג'לפנו הושש מהירים, וצ'ארק ארקטי עם מלפפון-פטה גורי גורי גבינת עיזים.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את קמח התירס, הקמח, אבקת האפייה והמלח. בקערה אחרת טורפים את הביצים, החלב, הג'לפנוס, הבצל והרוטב החריף. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
כפי שהוא.כפי שהוא.
צ'יריוס רב דגניםצ'יריוס רב דגנים
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
קמח תירסקמח תירס
קליפה של 1 תפוז (להסיר כל פח לבן)קליפה של 1 תפוז (להסיר כל פח לבן)
קופסאות אפונה קפואה, מניחים במסננת ומעבירים מתחת למים חמים להפשרהקופסאות אפונה קפואה, מניחים במסננת ומעבירים מתחת למים חמים להפשרה
1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות
, כמו שמן קנולה, כמו שמן קנולה
6 לחמניות המבורגר או לחמניות קייזר6 לחמניות המבורגר או לחמניות קייזר
ציוד שתשתמש בו
4 אונקיות גבינת ריקוטה, טמפרטורת החדר (בערך 1/2 כוס)4 אונקיות גבינת ריקוטה, טמפרטורת החדר (בערך 1/2 כוס)
2
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק מחממים שמן ל-375 מעלות. זרוק כפות של בלילה, כמה בכל פעם, לתוך שמן חם. מטגנים עד להזהבה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול פירות יםתערובת תיבול פירות ים
ציוד שתשתמש בו
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
קופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרהקופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרה
3
מסננים על נייר סופג.
ציוד שתשתמש בו
מרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררתמרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררת
4
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור Hush Puppies. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. Argyle Pinot Noir עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר
ארגייל פינו נואר ישר ולא מעורבב. בציר 2012 לפינו נואר עשה את עצמו. מותסס במנות קטנות, ומעורבבים לטוהר, תערובת התערובת של השנה של פטל בשל, אדום, דובדבן מורלו ורמז לתבלין עצים. שום מילה אחרת לא יכולה לתאר את החך אלא שופעת. טאנין עדין, מעט מוצק מתחת, החומצה שרה נכון וארוך. תהנה מוקדם, או שב על זה כמה שנים לגוון משופר.