קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

Lindas עוגת חג המולד

Lindas עוגת חג המולד
Lindas עוגת חג המולד היא lacto אובו צמחוני קינוח. מתאים ל-30 מנות. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם אגוזים, סוכר חום לח, דובדבנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו -30 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: לינדס אורז ושעועית, עוגת פירות חג המולד ללא ביצים, איך להכין עוגת פירות חג המולד, ו עוגת חג המולד.

הוראות

1
קח 9 אינץ '(23 ס "מ) מרובע או 10 אינץ' (26 ס " מ) עוגה עגולה פח.
2
גריז 1st פח עם מארג ואז לחתוך שני סיבובים של נייר גריזפרופרופרופוף כדי להתאים את הבסיס ואת נייר greaseproof כפול כדי להתאים את הצדדים,( מה שהופך את הצדדים קצת גדול אז הפח) לגזור את הבסיס של הלהקה הזאת (צד) במרווחים קבועים, כך שהוא מתאים שטוח בתחתית. הקש את הלהקה לתוך פח העוגה. מה שהופך את הצדדים גדולים אז הפח
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים תנור 325 F-160C, סימן גז 3
4
שמנת החמאה עם סוכר חום, להוסיף כתום מגורד דק קליפת לימון, להתמזג יחד ולאחר מכן להוסיף את טריקל שחור. לנצח את הביצים עם "ברנדי או שרי או רום" בהדרגה להתמזג לתוך תערובת מוקרם.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננת את הקמח & תערובת לתוך התערובת יחד עם הקרקע קינמון, ולאחר מכן להוסיף את שקדים הקרקע, לערבב היטב ולאחר מכן להוסיף את 3lb friut מיובש.
מרכיבים שתצטרך
6
לאחר כל מעורב להוסיף את הדובדבנים קצוצים, ואת אגוזים מעורבים 300 גרם, אתה יכול להוסיף קצת בכל פעם כדי לוודא את כל מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
7
כפית את התערובת לתוך פח עוגה מוכן, להחליק את התערובת על גבי ולחץ בעדינות עם מפרקים לחים אבל לא רטוב מדי, זה עוזר לשמור על העוגה שטוחה על גבי וגם מונע את זה הופך קשוח עם אפייה.
8
אופים במשך כ 4-5 שעות במרכז התנור.
9
אפשר שעה 1 בחום מתון (325 F-160C, סימן גז
10
ואז להוריד את החום להאט (275-300F. 140-150 C גז סימן 1-
11
ולהמשיך את הבישול,
12
בדוק בזהירות ולהוריד את החום אם העוגה הופכת לחומה.
13
בדוק את העוגה להבטיח את העוגה התכווצה הרחק הצדדים של הפח וכאשר שיפוד דק מוכנס לתוך העוגה זה צריך לצאת די נקי
14
לאחר מכן בצע בדיקה נוספת להקשיב בזהירות עוגה עשירה מבושלת עושה זמזום מובהק.
15
קריר בפח רק להתברר כאשר קר.
16
כדי לתת מרקם לח מאוד, לדקור את העוגה מבושל במרווחי 10 ימים להשרות עם קצת שרי, ברנדי או רום.
מרכיבים שתצטרך
17
כדי מרציפן עוגת פירות עשירה
מרכיבים שתצטרך
18
נסה לא להתמודד עם מרציפן הרבה.
מרכיבים שתצטרך
19
ראשית מברשת משם כל פירורי עודף מן העוגה, לוודא את העוגה היא רמה; זה לעתים קרובות רעיון טוב להפוך את העוגה הפוך ולהשתמש בבסיס כמו העליון כפי שהוא 100% רמה
מרכיבים שתצטרך
20
מעיל את העוגה עם ריבת משמש מסננת לפני לשים את מרציפן על ודא מרציפן שלך מכסה את הצדדים, trims נוסף ניתן לחתוך כדי ליישר אותו מאוחר יותר
מרכיבים שתצטרך
21
לפני הדובדבן העוגה להחליט מזג האוויר אתה רוצה לעזוב את המרציפן במשך 48hrs להתייבש, אבל מרציפן הוא נחמד יותר אם לח, אבל אם זה כבר טיפל הרבה שמן לשקדים הקרקע יהיה לספוג דרך הדובדבן, אתה יכול לצייר את המרציפן עם ביצה לבן וקרח בבת אחת
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגת חג המולד. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "