קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

Marble Mountain Chicken and Dumplins

Marble Mountain Chicken and Dumplins
לך לחנות ותביא גזר, סלרי, מתובל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 5 דקות. מתכונים דומים: עוגות שיש עם ציפוי גבינת שמנת שיש, עוף הרים מעושן, ו עוגת Mountain Dew.

הוראות

1
יש לשטוף את העוף יבש לטפוח. מתבלים עם 1 כף מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
2
הוסף 2 כפות של השמן לעציץ גדול מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את חתיכות העוף וחומים קלות באופן שווה, מסירים ומוסיפים לפי הצורך. לאחר כל העוף הוא השחמה, להוסיף מרכיבים דרך שום מרוסק. חום הירקות על חום גבוה במשך 5 עד 6 דקות, ולאחר מכן להוסיף את המים, פלפל, מלוח עלה דפנה ולהביא לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה חזקה ולאחר 20 דקות, לבדוק את חתיכות עוף, הסרת כפי שהם מסיימים לבשל.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
פלפלפלפל
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
מיםמים
4
הסר את העוף, ללוח חיתוך מגניב עד שאתה מסוגל להתמודד, ואז בשר רצועה ולשים את העצמות בחזרה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
סירסיר
5
מבשלים את תערובת המניה ועצם, חשופה, במשך 45 דקות. מסננים ולהתאים תיבול עם מלח נוסף, במידת הצורך. קוצצים את הבשר, להשליך כל עור, רצועה או שומן כמו שאתה הולך ומניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מלאימלאי
עצםעצם
בשרבשר
מלחמלח
6
במחבת סאוט נפרדת מעל חום בינוני, מוסיפים את 2 כפות הנותרים של שמן וירקות חתוכים לקוביות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
לטגן עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות, ולאחר מכן להוסיף את השום פתיתי צ ' ילי אדום לטגן במשך 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
בצלבצל
8
מוסיפים את הירקות למניות העוף המתוחות, ואז באותו מחבת סאוט, מוסיפים את החמאה. כאשר נמס, להוסיף את הקמח ומערבבים כל הזמן במשך 2 דקות. מצקת לאט בחלק מהמלאי החם, לטאטא כמו שאתה מוסיף, עד כ 2 כוסות של מניות נוספו.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ירקירק
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מצקתמצקת
מחבתמחבת
9
הוסף את תערובת רביכה בחזרה לתוך סיר המניות ולשלב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיף את השמנת ואת העוף בחזרה לסיר המניות ולשמור על רתיחה נמוכה בזמן שאתה מכין את המשקולות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קרםקרם
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
בקערה גדולה, לשלב את החומרים יבשים. במדיום נפרד, קערה לא מגיבה, לשלב את החומרים הרטובים, הוספת החמאה המומסת האחרונה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ועם מרית גומי, בעדינות רבה, לקפל יחד עד רק בשילוב.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
13
באמצעות 2 כפות לארוחת ערב, לעצב את הבצק לתוך כדור בגודל גולף, ביסקוויטים בצורת quenelle ולזרוק אותם לתוך המרק החם. מכסים במכסה הדוק ומאפשרים לדמפלינים לבשל במשך 15 עד 20 דקות על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
מרקמרק
14
מצקת לתוך קערות מרק ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1גדולגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות2גזר שלם, שטף וקצוץ לחתיכות גדולותגזר שלם, שטף וקצוץ לחתיכות גדולות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1מעקבסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות3ביוןסלרי, שטף וקצוץ לחתיכות גדולותסלרי, שטף וקצוץ לחתיכות גדולות2קילוגרםעוף, אורגני במידת האפשר, לחתוך 8 חתיכות, חזה לחתוך 1/2 לרוחבעוף, אורגני במידת האפשר, לחתוך 8 חתיכות, חזה לחתוך 1/2 לרוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מתובל מיובשמתובל מיובש2(חוֹרֶף)מתובל מיובשמתובל מיובש1(קיבלר)(קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4ציפורןשום, מרוסק ומקולףשום, מרוסק ומקולף11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1בצל שלם, קלופים ורבעיםבצל שלם, קלופים ורבעים1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1גלוןפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס