קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

Red Snapper Veracruzano

Red Snapper Veracruzano
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סנאפר אדום Veracruzano יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שמן canolan, מלח גס ופלפל טחון, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בצל אדום כבוש, ו קארי אדום תאילנדי עם ירקות.

הוראות

1
פילה סנאפר העונה עם מלח ופלפל. להפחית את החום בינוני; נסטלה דגים ברוטב. מכסים ומבשלים עד שהדגים אטומים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה סנאפרפילה סנאפר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.