קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות5
ציון בריאות23
מגזין

Root Beer BBQ Ribs

Root Beer BBQ Ribs
Root Beer BBQ Ribs הוא מתכון אמריקאי שמגיש 5. לבמנה עיקרית זו יש 686 קלוריות, 50 גרם חלבון ו-42 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. גשו לסופר וקנו אבקת שום, בירה שורש, מלח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. יום האב יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו-25 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 57%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צלעות ברביקיו עם רוטב ברביקיו בירת שורש, צלעות בשר בקר קלועות בירת שורש, וצלעות בירת שורש מעוררות תיאבון ונפלאות (A & W).

הוראות

1
בסיר קטן מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה על אש בינונית. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 10 דקות או עד שהרוטב מצטמצם ל-2 כוסות. לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
5 כפות קמח5 כפות קמח
ציוד שתשתמש בו
אליקסיר גאליקסיר ג
2
חותכים צלעות לחמש חתיכות בגודל מנה; מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות ענבים אדומים ו/או ירוקים ללא גרעינים2 כוסות ענבים אדומים ו/או ירוקים ללא גרעינים
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
3
מניחים בתוך 5- או 6-Qt. בישול איטי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
יוצקים רוטב על הצלעות. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
5 כפות קמח5 כפות קמח
תערובת קציצות בשר (כמויות שוות של בשר בקר טחון, בשר עגל טחון וחזיר טחון)תערובת קציצות בשר (כמויות שוות של בשר בקר טחון, בשר עגל טחון וחזיר טחון)
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
5
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
5 כפות קמח5 כפות קמח

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות ברביקיו. צלעות חזיר ושאר חזירי ברביקיו עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. אתה יכול לנסות את ONEHOPE Reserve Pinot Noir Wine. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
דובדבן שחור בשל | קולה | מפואר | וניל