קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

Slow-Cooker נקניקיות איטלקיות ופלפלים עם Rotini

Slow-Cooker נקניקיות איטלקיות ופלפלים עם Rotini
Slow-Cooker נקניקיות איטלקיות ופלפלים עם Rotini עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 438 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. אם יש לך רוטב פסטה עגבניות, מבחנות איטיות, פלפלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-15 דקות. נסו פלפלים איטיים ממולאים איטלקית, בישול איטי נקניק איטלקי ופלפלים, ו נקניקיות איטלקיות עם פלפלים וענבים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקם את ספינות הבישול האיטיות של ריינולדס בתוך קערת בישול איטית של 5-6 1/2 - qt. ודא כי אניה מתאים בנוחות על החלק התחתון ואת הצדדים של קערה ולמשוך את החלק העליון של אניה מעל שפת קערה.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 6 עד 8 שעות.
3
לבשל ולנקז פסטה לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מגישים תערובת נקניק מעל פסטה; מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Monsanto Il Poggio קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto