קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות17
ציון בריאות5
מגזין

The Crisper Whisperer: שקדי חזיר עם פן

The Crisper Whisperer: שקדי חזיר עם פן
מנה אחת מכילה 131 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 17 . אם יש לך סיידר תפוחים, שמן זית, פילה חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. נסו לוחשת Crisper: שני כרוב ניצנים בצבע קרם מוליס, הלוחש Crisper: כרוב מטוגן עם בצל מקורמל, אגוזי מלך, וגבינה כחולה, ו הלוחש Crisper: צנצנת קיסר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות טאפיז Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Tapiz Malbec
Tapiz Malbec
ענב אלגנטי זה מהעמק העליון מייצר יין בצבע אודם, עם ניחוחות מרוכזים של שזיף ואלון מתובל. יין רך ונדיב עם שכבות של אוכמניות ודובדבנים אדומים. הטעמים ההיסטוריים של ארגנטינה מתעוררים לחיים בבקבוק הזה."מלא יותר מרוב עם כל התכונות שלהמלבק הארגנטיני. החיך הוא חורש עם blackcherry אוכמניות, ואת הסיום הוא רגוע למדיאשר הוא קצת מפתיע בהתחשב באיכות winesjammy."חובב יין