קושיקשה
מוכן ב53 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

Tomatillo צונן-מרק אבוקדו עם סלסה עגבניות

Tomatillo צונן-מרק אבוקדו עם סלסה עגבניות
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 53 דקות. אם יש לכם tomatillos, שיני שום, פלפל jalapeño, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו מרק עגבניות צונן עם סלסה אבוקדו, אבוקדו צונן, Tomatillo, ומרק מלפפון, ו מרק אבוקדו ומלפפון צונן עם סרטנים וסלסה צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל ו-3 המרכיבים הבאים; מטוגנים 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף tomatillos הבא 3 מרכיבים פאן; להביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 23 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום; כיסוי וצינה 1 1/2 שעות.
5
מניחים אבוקדו וחצי מרק בבלנדר; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים לקערה גדולה.
7
מניחים מרק וכוסברה נותרים בבלנדר; תהליך עד חלקה, ולהוסיף לקערה. מערבבים במיץ ליים. מרק מצקת לתוך קערות; העליון עם סלסה עגבניות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.