קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםלחם
מגזין

אופים לחם תירס דרום מערב

אופים לחם תירס דרום מערב
אופים לחם תירס דרום מערב יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 343 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 30 דקות. צאו לחנות ואספו קמח תירס, שמן קנולן, בצל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מלית לחם תירס דרום-מערבי עם תירס וצ'ילי ירוק, מתכון לסלט לחם תירס דרום מערב, ו אופים לחם תירס עוף.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את פולי הצ ' ילי, התירס, הבצל והכמון.
מרכיבים שתצטרך
שעועית צ ' ילישעועית צ ' ילי
כמוןכמון
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
העברה ל-8 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
בקערה אחרת, לשלב את החומרים היבשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב חלב ושמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
5
זרוק על ידי כפות מעל תערובת צ ' ילי; מורחים בזהירות מעל החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
6
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים לזיהוי למשך 20-25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטר סייפצ ' ן הוא אחד הכרמים האישיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוזל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ופונים דרומיים המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. הריזלינגס המצוינים בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות צפחה בולטת וחומציות מאזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.