קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

אורז אפונה הודי בסגנון שחור עיניים (מתכון pulao)

אורז אפונה הודי בסגנון שחור עיניים (מתכון pulao)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של בצד, אז תנו הזדמנות ל בסגנון הודי שחור עיניים אפונה אורז (מתכון pulao). והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 472 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זרעי ענבים, עלי תרד תינוק, אפונה לעיניים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: vrat ke chawal ka pulao או samvat pulao / sama pulao אורז, אפונה שחורה עם מתכון חזיר, ו מתכון מרק אפונה ירוק ועיניים שחורות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!