קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

אורז כוסברה עם עוף

אורז כוסברה עם עוף
אורז כוסברה עם עוף דורש סביב 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 331 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.67 דולר למנה. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם שמן זית, צמרות בצל ירוק, צמרות בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 49%. הציון הזה מוצק. נסו אורז כוסברה עם עוף, כוסברה ליים אורז עוף, ו עוף ליים כוסברה במחבת אחת ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להכנת אורז מחממים 1 כף שמן בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים פטריות, תחתיות בצל ירוק, חתיכת ג ' ינג ' ר ושום כתוש; מבשלים 5 דקות תוך ערבוב תדיר. מוסיפים אורז, כמון ועוף; מבשלים 1 דקה. מערבבים מרק; מביאים לרתיחה. מכסים ואופים בחום של 350 למשך 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פטריותפטריות
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
כמוןכמון
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מוציאים מהתנור; תן לעמוד, מכוסה, למשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
להכנת רוטב מניחים כוסברה ו -5 המרכיבים הבאים (כוסברה דרך שן שום קלופה) במעבד מזון או בבלנדר; מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים לתערובת אורז. מחק חתיכת זנגביל.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטברוטב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
6
להכנת ציפוי מחממים 1 כפית שמן במחבת בינונית על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים עגבניות; מבשלים 2 דקות. מערבבים פנימה 2 כפות צמרות בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
8
מניחים תערובת אורז בקערה גדולה; כף תוספת עגבניות מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מקשטים בענפי כוסברה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי או ענבים, חצויעגבניות שרי או ענבים, חצוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה רופפיםעלי כוסברה רופפים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1אינצ ' יםג'ינג'ר טרי קלופיםג'ינג'ר טרי קלופים11 קילו קישואים,קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי1שן שום, כתוששן שום, כתוש1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחת בצל ירוק קצוץתחת בצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)צמרות בצל ירוק קצוץצמרות בצל ירוק קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות לרבעים פטריות שיטאקה (אודותכוסות לרבעים פטריות שיטאקה (אודות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות (על , לחתוך לחתיכות בגודל ביסירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות (על , לחתוך לחתיכות בגודל ביס