קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

אורז לבישול מק וגבינה

אורז לבישול מק וגבינה
צריך מנה עיקרית צמחונית? מקרוני עם סיר אורז וגבינה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 502 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת חרדל, מלח כשר, יכול להתאדות חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו מקרוני וגבינה טבעוני, מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר, ו שלוש גבינות מקרוני וגבינה תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שלב את המקרוני, מלח 2 כוסות מים בסיר אורז. הגדר את סיר האורז על מחזור האורז הלבן הרגיל ומבשלים במשך 30 דקות, או עד מחזור הבישול הוא כמעט שלם ורוב המים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
3
מערבבים בחלב, צ ' דר, מוצר גבינה מעובד, חרדל ופלפל שחור. סגור את המכסה, סובב את התנור אל הסביבה החמה, ותן לבשל, תוך ערבוב מדי פעם כך שהתחתית לא תישרף, עד שהגבינה תימס והחלב ישולב היטב, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו