קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

אורז סלסה עם שעועית שחורה ותירס

אורז סלסה עם שעועית שחורה ותירס
אורז סלסה עם שעועית שחורה ותירס יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לך שעועית, עלי כוסברה, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סלסה דרום-מערבית עם שעועית שחורה ותירס, סלסה נפלאה עם שעועית שחורה ותירס, ו סלסה מהירה וקלה עם שעועית שחורה ותירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר רוטב בינוני, לבשל אורז על פי הוראות החבילה. כאשר האורז מבושל למחצה, מוסיפים שעועית שחורה, סלסה, ומבשלים כ -10 דקות לאורז רגיל ו -3 דקות לאורז מיידי .המשך לבשל אורז.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
הסר את הסיר, באמצעות כף, מערבבים כוסברה קצוצה ועונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Ruffino Sparkling rosé. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.