קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

אטריות אסייתיות ומרק הודו

אטריות אסייתיות ומרק הודו
המתכון אסיה אטריות & מרק טורקיה יכול לספק את הכמיהה אסיה שלך בערך 20 דקות. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 442 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-53 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך ציר עוף, לימונים, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור סתיו. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 93% וזה מצוין. נסו אסיה טורקיה-מרק אטריות, אסיה טורקיה - מרק אטריות עם ג'ינג'ר וצ' ילי, ו מרק אטריות אסיאתיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את המניה לתוך מחבת גדולה, מוסיפים את זנגביל ותבלינים, ואז לעזוב להתבשל ולהוסיף 10 דקות. משרים את האטריות על פי הוראות האריזה, ולאחר מכן לנקז ולשטוף.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיף את רוטב הדגים ומיץ ליים למניה וטעם לתיבול להוסיף רוטב דגים יותר אם אתה רוצה. מחלקים את האטריות בין ארבע קערות, ואז למעלה עם בשר מגורר, נבטים ופיזור של עשבי תיבול, בצל אביב וצ ' ילי. מצקת את המניה החמה על האטריות, ולאחר מכן לשרת עם יותר עשבי תיבול פלחי ליים עבור סחיטה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
סיד טריזסיד טריז
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.