קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

אטריות עוף עם בוטנים תאילנדים

אטריות עוף עם בוטנים תאילנדים
המתכון עוף אטריות תאילנדיות בוטנים יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בערך 45 דקות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 579 קלוריות. מתכון זה מן החיך בררן יש 49 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שמן שומשום, שמן זית כתית מעולה, עלי כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו אטריות בוטנים תאילנדיות עם עוף, עוף תאילנדי בוטנים ואטריות, ו עוף תאילנדי אטריות בוטנים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוצים דק (חסר בתמונה, זה הרבה יותר טוב עם כוסברה)עלי כוסברה קצוצים דק (חסר בתמונה, זה הרבה יותר טוב עם כוסברה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל, מגוררחזה עוף מבושל, מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים יבשים, קצוץ (אופציונלי)בוטנים קלויים יבשים, קצוץ (אופציונלי)2(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1אינץג'ינג'ר טרי, מקולףג'ינג'ר טרי, מקולף1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום או כתום קצוץ דקפלפל אדום או כתום קצוץ דק11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז1(יכול להיות או להרחיק)מלח, או לפי הטעםמלח, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)זרעי שומשום (אופציונלי)זרעי שומשום (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץ דקבצל לבן קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות ספגטי דקות מחיטה מלאהאטריות ספגטי דקות מחיטה מלאה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.