קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

איטלקי קל: סלט פארו עם עדשים, שעועית וירקות קלויים בתנור

איטלקי קל: סלט פארו עם עדשים, שעועית וירקות קלויים בתנור
המתכון האיטלקי קל: סלט פארו עם עדשים, שעועית וירקות קלויים בתנור מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר טבעוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 576 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם אורגנו, קישואים, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. מתכונים דומים: ארוחת ערב: סלט פארו איטלקי עם ירקות קלויים, ירקות קלויים בתנור עם חרדל ועדשים חמות, ו ירקות איטלקיים קלויים בתנור.

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°. בקערה גדולה, לזרוק יחד את הקישואים, חצילים, פלפלים אדומים וצהובים, בצל, שום, 1/2 כוס שמן זית, אורגנו מיובש, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פלפל צהובפלפל צהוב
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מורחים את הירקות החוצה על שני גליונות אפייה מרופדים בנייר כסף גדולים וצולים עד רך משחימים קלות, ערבוב מדי פעם כפי שהם מבשלים, 25 עד 30 דקות. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
בקערה גדולה, מוסיפים את פארו, עדשים, שעועית (אם משתמשים), פטרוזיליה, עלי סלרי, וירקות מקוררים. לזרוק לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עדשיםעדשים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פארו.פארו.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
טפטוף עם חומץ בלסמי, ושמן זית הנותרים ומערבבים שדרית. לטעום, ולהתאים מלח ופלפל לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2בצל צהוב בינוני, קצוץפארו מבושל, מקורר (ראה הערה לעיל)פארו מבושל, מקורר (ראה הערה לעיל)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים מבושלות, מקורר (ראה הערה לעיל)עדשים מבושלות, מקורר (ראה הערה לעיל)2חצילים יפניים, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 4 כוסותחצילים יפניים, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 4 כוסות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שיני שום בינוניות, טחון( אודותשיני שום בינוניות, טחון( אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות טריים קצוצים (כגון עלי סלרי או ארוגולה)ירקות טריים קצוצים (כגון עלי סלרי או ארוגולה)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1פלפל אדום מתוק, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 1 1/2 כוסותפלפל אדום מתוק, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 1 1/2 כוסות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל מתוק, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 2 כוסותבצל מתוק, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 2 כוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לבנה קטנה מבושלת, (או אחד 15 אונקיה יכול, סחוט ושטף; או להשתמש פארו נוסף)שעועית לבנה קטנה מבושלת, (או אחד 15 אונקיה יכול, סחוט ושטף; או להשתמש פארו נוסף)1פלפל צהוב, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 1 1/2 כוסותפלפל צהוב, cored וזרע, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 1 1/2 כוסות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 4 כוסותקישואים, לחתוך לקוביות 1 אינץ', על 4 כוסות