קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

אייל במרינדה בירה / אייל הצפון / סטייק אייל הצפון

אייל במרינדה בירה / אייל הצפון / סטייק אייל הצפון
בירה במרינדה צבי / אייל / אייל / מוס סטייק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 754 קלוריות, 71 גר' של חלבון, ו 48 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, סטייקים עם בשר צבי, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-20 היו אומרים שזה פגע במקום. . זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סטייק צלע במרינדה בבירה, סטייק צלע במרינדה עם אג'י וגואקמולי, ו אסיאתית בירה במרינדה סטייק צלע.

הוראות

1
להקציף יחד בירה, רוטב סויה, חרדל, רוטב ווסטרשייר, פלפל, מלח ורוטב חם בקערה ויוצקים לתוך שקית פלסטיק resealable.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
חרדלחרדל
פלפלפלפל
בירהבירה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים סטייקים בשר צבי, מעיל עם המרינדה, לסחוט אוויר עודף, ולאטום את התיק. להשרות במקרר במשך 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק בשר צביסטייק בשר צבי
מרינדהמרינדה
3
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה, ושמן קלות את הסבכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר סטייקים מן המרינדה ולנער עודף. תשליך את שאריות המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
5
מבשלים סטייקים על הגריל שחומם מראש עד שהם מתחילים המשרד והם חמים מעט ורוד במרכז, כ 7 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 140 מעלות F (60 מעלות C). אפשר לסטייקים לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מקור יין נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.