קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

אמנון בהשראה תאילנדית עם סלט גזר

אמנון בהשראה תאילנדית עם סלט גזר
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? אמנון בהשראה תאילנדית עם סלט גזר יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב קוקוס, גרידת ליים, פלפל קאיין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: מרק גזר בהשראה תאילנדית קל, סלט חומוס בהשראה תאילנדית, ו סלט מנגו זוקיני בהשראה תאילנדית.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.