קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות34
מגזין

אמנון של Jamin עם רוטב כהה חריף

אמנון של Jamin עם רוטב כהה חריף
אמנון של Jamin עם רוטב כהה חריף דורש סביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 73 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 847 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 1 מנות. אם יש לך שום, פתיתי פלפל, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן מתכונים דומים: אמנון של Jamin עם רוטב כהה חריף, אמנון ברוטב עגבניות חריף, ו טאקוס באחה מתובלים עם סלט ליים ורוטב כוסברה אבוקדו.

הוראות

1
מקשטים עם בצל ירוק, כוסברה ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2
מגישים מיד על גבי אורז יסמין. טעים!
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה0(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,כוסברה מיובשת (או 2 כפות עלי כוסברה טריים)כוסברה מיובשת (או 2 כפות עלי כוסברה טריים)1WES E אומנויות השפה האנגליתטיגוןטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום, טחוןשום, טחון1(חוֹרֶף)ג'ינג'ר, טחוןג'ינג'ר, טחון11 קילו קישואים,פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטב כההרוטב כהה11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסקאליון.סקאליון.2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפילה אמנוןפילה אמנון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, חתוכות לקוביות קטנותעגבניות, חתוכות לקוביות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'1WES E אומנויות השפה האנגליתמקשטיםמקשטים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.