קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

אמרטי פריטרס (אמרטי פריטי)

אמרטי פריטרס (אמרטי פריטי)
Amaretti Fritters (amaretti Fritti) הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 734 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ 101 ספרי בישול יש 2 אוהדים. אם יש לכם amaretti, רום, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הרום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי רום כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: Amaretti Morbidi (עוגיות אמרטי רכות), Amaretti, ו Amaretti.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.