קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אנשובי, עגבניות ושעועית ירוקה קוסקוס

אנשובי, עגבניות ושעועית ירוקה קוסקוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אנשובי, עגבניות שעועית ירוקה קוסקוס. מנה אחת מכילה 1071 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך שפע של בזיליקום, קוסקוס, עגבניות שרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו שעועית ירוקה ארוכה עם אנשובי וסרירצ'ה, שעועית, עגבניות מיובשות בשמש וזיתים שחורים קוסקוס, ו קוסקוס ישראלי עם שעועית ירוקה, פאטן ופיסטוקים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.