קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

אסיאתית עוף ומים ערמונים קציצות

אסיאתית עוף ומים ערמונים קציצות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 משקאות? קציצות ערמון עוף ומים אסיאתיות יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 198 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך מלח, שמן צמחי, ערמוני מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו אסיאתית עוף ומים ערמונים קציצות, אסיאתית עוף ומים ערמונים קציצות, ו קציצות עוף מתובל ומים-ערמונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: שיפודי עץ 6 (8 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
הוסף ערמוני מים, בצל ירוק, חלפיניו למעבד מזון ודופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מעבירים לקערה עם העוף יחד עם כוסברה ומלח. מערבבים יחד עם הידיים עד רק בשילוב. טופס תערובת לתוך 18 (קוטר 2 אינץ) קציצות על תבנית אפייה, ואז חוט 3 קציצות דרך הצדדים שלהם על כל שיפוד.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
4
חום 1 כפית שמן במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום מתון עד חם אבל לא מעשן, ולאחר מכן להעביר שיפודים 3 של קציצות באמצעות מרית מתכת גדולה למחבת ומבשלים עד הזהב ופשוט מבושל דרך, על 3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
מחבתמחבת
מריתמרית
5
להעביר מגש ולשמור חם, מכוסה בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מוסיפים את כפית השמן שנותרה למחבת ומבשלים את הקציצות הנותרות באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא היקב של גפן בוש תקווה טובה Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.