קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

אסיה תערובת

אסיה תערובת
תערובת אסייתית עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר התוספות שלך. צופה הדמות שלך? המתכון הידידותי לאיש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ופודמפה יש 54 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 ומחירו 1 מנות.39 דולר למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. לכו לחנות והרימו פלפל גרוס גס, כוסברה טחונה, ג'ינג'ר טחון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. נסו אם יש לכם באיו, תערובת תבלינים מתוקה, ו תערובת עגבניות לבבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים. אחסן בכלי אטום.
2
.* אם לא במכולת המקומית שלך, נסה שוק בינלאומי או חנות היבואן, כגון עלות פלוס השוק העולמי.

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה בתפריט? נסה להתאים עם גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרמי החצר הצדדיים גוורצטרמינר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
חצר צדדית כרמים גוורצטרמינר
חצר צדדית כרמים גוורצטרמינר
חצר צדדית גוורצטרמינר עשויה מענבים נבחרים המיוצרים בכרמים באזור פפאלץ. מיוצר עם 100% גוורצטרמינר ותוסס במיכלי נירוסטה קטנים, זהו יין לבן ארומטי להפליא המושלם להנאה מזדמנת עם ארוחות, במיוחד מטבח חריף, או מעצמו.