קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות7
מגזין

אספרגוס מטוגן עם רוטב חרדל קריאולי

אספרגוס מטוגן עם רוטב חרדל קריאולי
אספרגוס מטוגן עם רוטב חרדל קריאולי עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים. אם יש לכם אספרגוס, רוטב חם, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 46%, המנה הזו מוצקה. נסו עגבניות ירוקות מטוגנות עם סרטנים וחרדל קריאולי, נקניקיית אנדוי ושרימפס עם רוטב חרדל קריאולי, ו שפמנון מטוגן של רוק עם רוטב טרטר קריאולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הצמד את הקצוות הקשים של אספרגוס. לשטוף אספרגוס עם מים, ולהשאיר לח.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
2
מניחים קמח בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים אספרגוס, אוטמים ומנערים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
בצלחת רדודה, מקציפים יחד חלב חמאה, ביצה ורוטב חם. בכלי רדוד אחר, שלבו תערובת קמח תירס ותיבול קייג ' ון. טובלים אספרגוס בתערובת חלב חמאה; לחפור בתערובת קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
תערובת קמח תירסתערובת קמח תירס
חלב-חמאהחלב-חמאה
אספרגוסאספרגוס
רוטב חריףרוטב חריף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
בתנור הולנדי גדול, יוצקים שמן לעומק של 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מחממים שמן על אש בינונית; כ -360 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
6
מטגנים אספרגוס בקבוצות במשך 4 עד 5 דקות או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
7
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
מגישים עם רוטב חרדל קריאולי.
מרכיבים שתצטרך
חרדל קריאוליחרדל קריאולי
רוטברוטב
9
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים. מכסים ומצננים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טריאספרגוס טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה שלםחלב חמאה שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול Cajunתיבול Cajun3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת קמח תירס עצמי עולהתערובת קמח תירס עצמי עולה3(חוֹרֶף)חרדל קריאוליחרדל קריאולי0(יכול להיות או להרחיק)תיבול קריאוליתיבול קריאולי2(יכול להיות או להרחיק)1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1גדול(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)15ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק