קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות86
מגזין

אפונה מפוצלת ומרק חזיר II

אפונה מפוצלת ומרק חזיר II
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שעועית מפוצלת ומרק חזיר II יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 210 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל, אפונה, עצם חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור סתיו. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 91%. נסו מרק לאביב: מרק אפונה פשוט וקל, מרק אפונה מפוצל, ו מרק אפונה-פיפי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את עצם החזיר בסיר גדול מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
עצם חזירעצם חזיר
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים מים לכיסוי, מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום לנמוך ונותנים להרתיח בן לילה. אפשר לקרר ולנקות את המניה, להשליך את העצם, עודף שומן, וכל סחוס. להחזיר כל בשר חזיר טוב לסיר ולהחזיר לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מוסיפים את הבצל, שום ופלפל שחור טחון ומאפשרים להתבשל במשך 1 שעה. ואז לשפוך את האפונה פיצול ואת הגזר ולאפשר להתבשל לפחות 1 יותר שעה כדי לאפשר את האפונה להישבר. מערבבים יחד היטב ומתבלים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים