קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

אצבע מלקקת כנפי עוף טובות

אצבע מלקקת כנפי עוף טובות
אצבע מלקקת כנפיים עוף טוב יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 467 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, סוכר, שום טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכונים דומים: אצבע מלקקת מרק כרישה עם נקניק ושעורה, אצבע Lickin ' מרינדה עוף טוב, ו אצבע-Lickin ' - שרימפס טוב.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.