קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

אצבעות שפמנון קמח תירס

אצבעות שפמנון קמח תירס
מתכון אצבעות שפמנון קמח תירס יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בערך 45 דקות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שמן canolan לחוץ expeller, פילה שפמנון, קמח תירס בינוני לטחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב קמח התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קמח תירס כקינוח. נסו אצבעות שפמנון ברוטב רימולדה Cajun, נגיסות שפמנון בקמח תירס, ו שפמנון מצופה בקמח תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת רחבה ורדודה, מערבבים יחד קמח תירס, פימנט, טימין, מלח ופלפל. עבודה עם כמה חתיכות בכל פעם, לדלות שפמנון בתערובת קמח תירס, הופך מעיל שווה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
שפמנוןשפמנון
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
2
שמן חום במחבת ברזל יצוק גדולה או מתובלת היטב על חום בינוני. עבודה בקבוצות, לארגן שפמנון במחבת בשכבה אחת ומבשלים, מרפרף פעם אחת, עד חום זהוב מבושל דרך, על 5 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מעבירים לצלחות כפי שנעשה ומגישים עם פלחי לימון בצד.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.