קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות5
מגזין

ארוחת ערב: אפונה שחורה בטעם קינמון

ארוחת ערב: אפונה שחורה בטעם קינמון
מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם כוסברה, אפונה שחורה עיניים, תרמילי הל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו ארוחת ערב: אפונה ירוקה ואפונה מתוקה ברוטב שומשום, ארוחת ערב: אפונה עם נענע, ו ארוחת ערב: אורז ואפונה סנגלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
זרוק את האפונה השחורה-עיניים לתוך סיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מספיק מים כדי לכסות, ואז מערבבים עם האצבעות. המים עשויים להיראות מעט מלוכלכים.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים את המים וחוזרים על התהליך פעמיים, ואז יוצקים 3 כוסות מים והופכים את החום לגבוה. כאשר רותחים, לכסות את הסיר, להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים 35 עד 45 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, יוצקים 1 כפות שמן למחבת קטנה להגדיר על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הבצל האדום. מערבבים לעתים קרובות, ומבשלים עד שהם גם קרמל וסגול כהה. זה צריך לקחת בערך 25 עד 30 דקות. כאשר נעשה, להוסיף את זה לבלנדר יחד עם 1/4 מים שיני שום. להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב את תערובת השום והבצל האדום עם 1/2 כוס מים, רסק עגבניות, מלח, קאיין, וכורכום בקערה. מערבבים היטב עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את שאר השמן למחבת מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את מקלות הקינמון, עלי המפרץ ותרמילי הל. מבשלים במשך כ 30 שניות, או עד ריחני, ולאחר מכן להוסיף תערובת תבלינים. מערבבים היטב, ואז להפחית את החום בינוני נמוך. מכסים חלקית את המחבת ומבשלים במשך 8 דקות. כאשר נעשה זאת, לכבות את החום ולחכות אפונה שחור עיניים לסיים.
מרכיבים שתצטרך
9
כאשר האפונה השחורה עיניים רכות, יוצקים את הרוטב מהמחבת. מבשלים את האפונה עם העיניים השחורות לעוד 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את מקלות הקינמון, עלי המפרץ, תרמילי הל.
מרכיבים שתצטרך
11
משמש עם אורז לבן וזרימת כוסברה.
מרכיבים שתצטרך