קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

ארוחת ערב: פסטה כרוב חומוס

ארוחת ערב: פסטה כרוב חומוס
ארוחת ערב הלילה: כרוב ופסטה חומוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 828 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צנוברים, chard, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: חומוס ומרק פסטה, ארוחת ערב: פסטה ברוטב עגבניות חומוס, ו ארוחת ערב: כרוב ופסטה שעועית לבנה.

הוראות

1
מניחים את הירוקים שטוח על קרש חיתוך לחתוך את הצלעות מן העלים, ולאחר מכן לערום את העלים לחתוך לרוחב לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה למסננת ולשטוף היטב. זרוק את הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת גדולה עם כיסוי, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השום והבצל ומבשלים בעדינות עד שהבצל רך ומתחיל להפוך לזהב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החומוס ומבשלים דקה נוספת, ואז מוסיפים את הירוקים, בקבוצות במידת הצורך כפי שהוא נבול, ערבוב לעתים קרובות. יש לחות בשפע נצמדים העלים כדי לאפשר להם קיטור מעט. ברגע שכל הירוקים מתווספים, מכסים, הופכים את החום לנמוך מאוד, ומאפשרים לנבול בעדינות לתוך רוך, 15 עד 20 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ומערבבים את מיץ הלימון מהחום.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, להביא סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה ומבשלים את הפסטה עד אל דנטה. שמור 1 כוס מים בישול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים את הירקות והפסטה ומערבבים לשלב, מוסיפים מי פסטה או שמן זית וזורקים לפי הצורך כדי לשמור על המנה לחה ושובבה. למעלה עם צנוברים ומגישים עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך