קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

ארוחת ערב: צלעות חזיר עם אבק קסמים

ארוחת ערב: צלעות חזיר עם אבק קסמים
ארוחת ערב הערב: צלעות חזיר עם אבקת קסמים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 390 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, פפריקה, אבקת צ'ילה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו ארוחת ערב: צלעות חזיר עם רוטב דובדבנים, ארוחת ערב: צלעות חזיר צרובות עם קמחי, ו ארוחת ערב הערב: צלעות חזיר עם מרווה ובלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את התבלינים עבור אבק קסם במיכל sealable ולנער לשלב ולהפיץ. לשפשף 1/2 כוס אבק הקסם לתוך כל הצדדים של צלעות החזיר, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
2
הכן גריל לחום בינוני, או לחמם מחבת גריל מחורץ מעל חום בינוני. באמצעות מגבת נייר ומלקחיים, מורחים את שמן הקנולה על סורגי הגריל או מחבת הגריל כדי למנוע דבק.
מרכיבים שתצטרך
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
3
גריל צלעות חזיר עד קרמל היטב על כל הצדדים ועשה לטעמך, 3-5 דקות לכל צד עבור בינוני, בהתאם עובי. אפשר לנוח במשך 3-5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.