קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות8
מגזין

ארטישוק-שמיר קרוסטיני

ארטישוק-שמיר קרוסטיני
ארטישוק-דיל קרוסטיני נטול גלוטן, וללא לקטוז מתאבנים. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא יספק כ 30 מנות. גשו לסופר וקנו שמיר, מלח גס ופלפל טחון, קרוסטיני פשוט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: ארטישוק, עגבניות שרי וסלט פטה עם ארטישוק-פסטו קרוסטיני, ארטישוק קרוסטיני, ו ארטישוק קרוסטיני.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת עבור Fingerfood. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Sophora נוצץ rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.