קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

בגריל מאהי מאהי עם אידיוט ספייס

בגריל מאהי מאהי עם אידיוט ספייס
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מאהי מאהי בגריל עם אידיוט ספייס. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 205 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 6 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו מלח, טימין, מלח ים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. נסו בזיליקום כתום מאהי מאהי בגריל עם מתכון ירקות מוקפצים, דבש-קרום מקדמיה ואננס-ג'ינג'ר, ו מהי מהי בגריל עם צ'ילה ירוקה-מרק חלב קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מכניסים את כל החומרים למעבד מזון ומעבדים למשך 15 שניות. (תהיה תוספת מרינדה. מרינדה יכול להיות בקירור במשך שבוע 1 או קפוא עד 2 חודשים.)
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות אלזס ווילם פינו גרי רזרב. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -16 דולר לבקבוק.
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
צבע זהוב עז עם רמזים לאוכרה, ליין יש אף של פרי בשל, חבוש. בפה ההתקפה היא גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן באופן מושלם סוכר וחומציות.התאימו יין זה לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשרים לבנים צלויים או צלויים (חזיר, עגל), ארנב, עופות ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כמו ריזוטו.