קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

בוריטוס שעועית עם בצל כבוש

בוריטוס שעועית עם בצל כבוש
מתכון בוריטוס שעועית עם בצל כבוש מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט יוצא מן הכלל צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 822 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם מלח ופלפל, כדי 2 שיני שום x, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו מרק שעועית שחורה צ'יפוטלה עם בצל כבוש סיד, שעועית פיקנטי tostadas עם בצל כבוש וסלט צנון, ו בצל אדום כבוש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.