קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות13
ציון בריאות4
מגזין

בייגל פיצה מיני

בייגל פיצה מיני
המתכון מיני פיצה בייגל יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 13 דקות. מתאים ל-13 מנות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 144 קלוריות. גשו לסופר וקנו בייגלים, רוטב פיצה קלאסי, גבינת מוצרלה עם חלב, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. נסו בייגל פיצה קל, נמלים על בול עץ מיני בייגל, ו בייגל ארוחת בוקר מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטלית חום.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מורחים הצדדים לחתוך של בייגלים עם רוטב; למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
בייגלבייגל
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
3
מטאטא, 6 אינץ ' מחום, 2 עד 3 דקות. או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 85 דולר.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.