קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

בייקון עטוף Jalapeno פופרס

בייקון עטוף Jalapeno פופרס
Poppers Jalapeno עטוף בייקון עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. והוא יספק כ 20 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון ידידותי fodmap יש 136 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בייקון, גבינת שמנת, חלפיניו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה די גרוע. נסו בייקון עטוף Jalapeño פופרס, Poppers Jalapeño עטוף בבייקון, ו פופרס חלפיניו עטוף בבייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יובי Y מחנות Reserva de la Familia Cava Gran Reserva Brut Nature. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
בימים הראשונים של ייצור היין שלהם, משפחת יובה y מחנות הייתה השמורה שלהם של קאווה זה, הטבע הברוט היחיד שהם עשו. מאוחר יותר, הוא שוחרר לשוק תחת אותו שם ועם אותה יצירה זהירה. קאווה זה מיוצר מיץ לרוץ חופשי של Macabeo, Xarel.ענבים lo ו Parellada שנקטפו על הנכסים של האחוזה ב Espiels, יכול Massana ו La Cuscona. זה הוא הידוע ביותר של cavas של Juve ועדיין הטבע ברוט היחיד שלהם. האף עמוק, אינטנסיבי ומושך, בתחילה מעורר הערות של פירות לבנים בוגרים. בהדרגה, המורכבות שלו גדלה והניחוחות האופייניים להזדקנות ארוכה מופיעים זה מזכיר להפליא לחם קלוי עם רמזים רקע של הדר. מסעדת Reserva de La Familia, עם הטריות והבשלות שלה, מתאימה לחיך בצורה מושלמת. הצמד עם פאטה, פירות ים, אורז, וכל מיני דגים, בשר לבן ואוכל מעושן.