קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ביצים בנדיקטוויץ

ביצים בנדיקטוויץ
ביצים בנדיקטוויץ ' יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1173 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 58 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 52 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם מאפינס, חרדל דיז'ון, חלמונים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. הציון הזה מוצק. נסו ביצים בנדיקטוויץ, ביצים בנדיקטוויץ, ו ביצים סקוטיות - מה יכול לנצח ביצים מבושלות מטוגנות בשמן עמוק כשהן מצופות בנקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת טפלון על אש בינונית. מטגנים את החזיר בכף 1 מהחמאה עד שהוא חרוך מעט, 2 עד 4 דקות לכל צד. נגבו את המחבת נקייה והוסיפו את כף החמאה שנותרה. כאשר החמאה נמסה, מטגנים את הביצים על קל, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
ביצהביצה
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה קטנה זורקים יחד את התרד התינוק, מיץ הלימון ומעט מלח ופלפל. עורמים את החזיר בתחתית המאפין האנגלי. למעלה עם כמה תרד לבוש, ולאחר מכן להחליק 1 ביצה מטוגנת על גבי. מצקת על חלק מרוטב ההולנדזה הקל, סוגרים את המאפין ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מאפין אנגלימאפין אנגלי
תרדתרד
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטברוטב
ביצהביצה
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה
4
מניחים את הביצים, מיץ לימון, דיז ' ון ורוטב חם בבלנדר ומערבבים עד רק בשילוב, על 1 דקה. בזמן שהבלנדר עדיין פועל, זרם לאט פנימה את החמאה החמה והמומסת דרך החור העליון, עד להסמכה, בערך 15 שניות. התאימו את התיבול עם עוד מיץ לימון ומעט מלח. החזק תרמוס במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
חמאהחמאה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר